PRIMUL MEU CATREN (prima poezioara scrisa de mine)

6 04 2011

.

anul 1970-1971/

Unicei mele Bunice materne-invatatoarea si directoarea Gradinitei vechi romanesti din sat Silistra,jud.Durostor-Anica I.Zaharia,cea care a fost nonstop-inainte de a fi conceput,in pantecele mamei si in viata-eu si fratele meu-34 ani de bunicie reala

.

MAIE BUNA, MAIE DRAGA

TE-OI IUBI O VIATA-NTREAGA

PENTRU TOT CE AI FACUT,

CAT DE MULT TU M-AI CRESCUT !!!

.

suna a epitaf scris cu 25 ani inainte/vezi poemul LUMANARI PENTRU BUNICA de pe acest Blog.

.

.

PRIMUL CANTECEL  CANTAT  de  MINE /la 4 ani

.

In padurea cu alune

Aveau casa doi pitici…

vine Pupaza i spune:

Vreau sa stau si eu aici !

Pu-Pu-Puuuu! Pu-Pu-PUuuu !

Vreau sa stau si eu aici !

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

